[Pardus-kullanicilari] High Definition Video sorunu

selim ok selimok at gmail.com
21 Mar 2007 Çar 01:14:50 EET

Malesef bende hic görüntü alamiyorum bu video'dan. Yalnizca bir kare
görebiliyorum. Bundan sonra Mplayer plug-in'i beyaz bir ekran gösteriyor.
Ses geliyor ancak görüntü yok.

Simdi benim ayarlari karistirmis olma ihtimalima karsilik birkac deneme
yapacagim. Farkli disk bölümündeki Pardus'tan acmak gibi. Olumlu olursa
sonuctan haberdar ederim.

Iyi calismalar,
Selim

21.03.2007 tarihinde Levent güzel <leguzel at gmail.com> yazmış: