[Pardus-kullanicilari] KWrited-Dinlenen cihaz.....

Levent güzel leguzel at gmail.com
21 Mar 2007 Çar 00:58:29 EET

bu sorun bende de ortaya çıkmıştı. çok sinir bozucu bişey. ancak benim
pc için pardus haklıydı. işlemcim aşırı ısınıyordu. sistem normal
çalışırken yani işlemciye aşırı yüklenmediğim zamanlarda bile sıcaklık
55-60 arası idi. ben işlemciyi ve fanını söküp yeniden taktım. şimdi
işlemci sıcaklığı 40-45 civarında. bida super karamba teması ayarladım
sistemin sıcaklığını izlemek için. yani pardus haklıydı. ama genede
pardusu ilk baştan beri kullanıyor olmama rağmen dinlenen aygıt hatası
esrarengiz bir şekilde bir güncelleme sonrası ortaya çıkmıştı. iyi de
oldu. şimdi daha ferah bir işlemcim var. sağolasın pardus.

--
Levent GÜZEL