[Pardus-kullanicilari] High Definition Video sorunu

selim ok selimok at gmail.com
21 Mar 2007 Çar 00:35:11 EET

Oynatilan dosya zaten sabit diskte. Üstelik sirf dosya formatlarindan
kaynaklanacak performans degisikliklerini de hesaba katarak hem ntfs hem
ext3 dosya sistemlerine sahip farkli disk bölümlerinde bu denemeleri yaptim.
Bunun disinda zaten CD-DVD romlarim icin DMA acik durumda.

Ilginiz icin tesekkürler,
Iyi calismalar,
Selim

20.03.2007 tarihinde Emre Göksoy <egpardus at gmail.com> yazmış: