[Pardus-kullanicilari] birden fazla pardusum oldu :(

TAHSIN TORTOP tahsin_tortop at hotmail.com
20 Mar 2007 Sal 22:01:14 EET

arkadaşlar yeni tanımaya ve kallanmaya çalıştığım Pardus'u güncellemeye
çalıştım.
bilgisayarımı açtığımda üç ayrı pardus ile karşılaştım.
1)   2.6.-18-8-80
2)   2.6-18-6-75
3)   pardus 2007
hiç biride açılmıyor.simsiyah bir ekrana bakıp. duruyorum.

ilk sorum bu üç pardus'tan birini nasıl çalıştırabilirim ?
ikinci sorum bu üç pardus'u bire nasıl indirebilirim?

gelecek olan yardımlarınıza şimdiden teşekkür ederim...

Siz siz olun MSN'den hava durumunu ögrenmeden evden çikmayin!
http://www.msn.com.tr/havadurumu/