[Pardus-kullanicilari] Çalışan CD'de pisi neden çalışmıyor...

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
20 Mar 2007 Sal 20:57:13 EET

Arkadaşım
Çlışan CD adı üzerinde CD üzerinden çalıştığı için pisi ile Pk kurup
güncelleme yapacağınız herhangi bir alan olmadığından kendini devreye
almaz.Pisinin devrede olması için kurulu disk alanı vede boş yazılabilecek
kadar alan olması gerek.Çalışan cd üzerine tekrar veri yazmak mantıken
mümkün olmadığı ve sistem CD üzerinden RAM kullanarak çalıştığından
çalışmasının hiçbir etkisi olmaz.Kolay gelsin

20.03.2007 tarihinde LEVENT TERLEMEZ <lterlemez at anadolu.edu.tr> yazmış: