[Pardus-kullanicilari] pardus 2007.1 - Yalı'dan sonra ekran kararması

Guardian samedkonak at gmail.com
20 Mar 2007 Sal 15:06:45 EET

On Tuesday 20 March 2007 11:21:37 pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr
wrote:
> oncelikle "sadece kullanici/tuketici" oldugumu belirteyim.
> soylediginiz yerden bazi guncellemeler yaptim ama su anda pardus
> acilmiyor.(yali dan sonra ekran karariyor,bir sure sonra da donuyor)
> daha once bir arkadasin da boyle sikayeti olmus ve diger bir arkadas
> "alt+f2" den konsol acip kullanici adi ve sifreyle bir seyler yaparak
> duzelttigini yazmisti.
> yapilan isin ne oldugunu biliyormusunuz?
> o cevap mesajini bulamiyorum,o mesaji yazan arkadas tekrar yardimci
> olabilir mi?
>
> tesekkurler.

> [...]

su

komutu ile root haklarına erişin.

cp /etc/X11/xorg.conf /etc/X11/xorg.conf.backup

komutu ile xorg dosyanızın bir yedeğini oluşturduktan sonra;

rm /etc/X11/xorg.conf

komutu ile xorg dosyasını silin. Sistemi

reboot

komutu ile tekrar başlattığınızda pardus sizin için yepyeni bir xorg dosyası
oluşturacak ve umarım sorununuzda ortadan kalkacaktır.