[Pardus-kullanicilari] flash disk ile pardus kullanmak hk.

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
20 Mar 2007 Sal 12:15:56 EET

yada
live cd ile sistemi acıp
fdisk -l
komutu ile flash diski ne olarak gördüğüne bakıp (sda,sdb,sdb gibi)
/boot/grub/menu.lst
dosyasının en son kısmına
aşağıdaki satırları eklemelisin;

title Pardus 2007 [2.6.18.8-80]
root (hd0,0)
kernel (hd0,0)/boot/kernel-2.6.18.8-80 root=/dev/sda1
video=vesafb:nomtrr,pmipal,ywrap,1024x768-32 at 60splash=silent,fadein,theme:pardus
console=tty2 mudur=language:tr quiet
resume=/dev/sda1
initrd (hd0,0)/boot/initramfs-2.6.18.8-80

yukarıdaki satırlarda bulunan sda kısmı sisteminde sizin sisteminde görülen
flash diskin sürücüsünü yazmalısınız.

kolay gelsin