[Pardus-kullanicilari] Fransızca ne zaman ?

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
20 Mar 2007 Sal 10:37:19 EET

Gültekin Komanlı wrote On 20-03-2007 08:41:
> Gördüğüm kadarıyla halen Türkçe, Almanca, Amerikan İngilizcesi,
> İspanyolca ve Flamanca destekleniyor, Fransızca için çalışmaların
> yapıldığını geliştirici listesinde görmüştüm ama anlaşılan bu sürüme
> yetişemedi, bu durumda 3 ay daha bekleyecek miyiz?

Merhaba

Ek olarak Brezilya Portekizcesi de var.

Fransızca desteği zaman içinde paketlere ekleniyor ve ilgili paket
güncellendikçe sisteme kuruluyor. Ancak tam kapsamlı (kurulumdan
kullanıma kadar) bir Fransızca desteğinin gelmesi asgari 2007.2'yi
(zamansal açıdan söylersek yaklaşık 3 ayı) bulacak.

İyi çalışmalar
Görkem