[Pardus-kullanicilari] High Definition Video sorunu

selim ok selimok at gmail.com
20 Mar 2007 Sal 03:48:43 EET

Tekrar Merhaba,
Su an ne yaptim tam bilmiyorum ama, artik normal videolarim bile takilarak
calismaya basladi. Kaffeine'de Xine Motoru parametreleri eski ayarlarinda ve
xorg.conf ayarlarimi da eski haline getirdim ancak takilmalar devam ediyor.
Sorun baska bir yerde olmali ama nerde cözemiyorum. Iyice uykum geldigi icin
saglikli da düsünemiyorum zaten. Ama bozacak birsey yaptigimi da
hatirlamiyorum.

Iyi calismalar,
Selim