[Pardus-kullanicilari] xorg.conf dosyama bir göz atar mýsýnýz?

Ahmet Özgür Gökalp ozgurgokalp at gmail.com
19 Mar 2007 Pzt 23:46:35 EET

Sorunum yanlış nvidia paketlerinin yüklenmesiymiş. Benim ekran kartının yeni
olduğunu zannederek old paketlerini yüklememiştim. Meğer old paketler
yüklenmeliymiş. Tüm mx serisi kartlar old paketleriyle çalışıyormuş. Sizi de
epey meşgul ettim, yardımlarınız için teşekkürler...

19.03.2007 tarihinde Ahmet Özgür Gökalp <ozgurgokalp at gmail.com> yazmış: