[Pardus-kullanicilari] açılış ekranı sorunu

Levent güzel leguzel at gmail.com
19 Mar 2007 Pzt 19:31:52 EET

bende de aynı sorun var. bende problem freetype fontlarının
bulunamaması. xorg.conf dosyasını sildim. sistemi yeniden başlattım
ama sorun aynı. kde açılırken donanımlar denetleniyor kısmında
takılıyor. bu arada sistemi yükseltirken sadece belli paketleri
yükselttim. 300 MB dosya indirmeyi göze alamadım. kotalı kullanıcıyım
da. ya sorun çözülmezse. şimdiye kadar problemsiz yükseltme yapamadım.
en iyisi pardus 2007.1 isosunu indirmek 700MB ve çalışacağı garanti.
kurulum ve dosya indirme süresi yaklaşık aynı. sadece bazı ayarları
yeniden yapmak gerekiyor. ev dizinini kopyalarsam eğer geriye sadece
birkaç dosya düzenlemek kalıyor.

19.03.2007 tarihinde mehmet <myigin at gmail.com> yazmış: