[Pardus-kullanicilari] D-link DFE-530TX Ethernet icin Modul olarak ne kullanabilirim....

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
19 Mar 2007 Pzt 19:17:39 EET

On Sun, 18 Mar 2007 18:17:39 +0200
"Taki Cakiroglu" <takicakb at gmail.com> wrote:

> Merhaba Arkadaşlar
>
> D-link DFE-530TX (DL10030B chipsetli) PCI Ethernet Kartımı Pardus
> 2007 de tanıtamadım.
> Orjinal sürücüyü buldum, tam derlemek üzereyken bu modülün Kernel
> 2.2.X ve 2.4.X icin
> olduğunu farkettim, zaten lspci çıktımda bu ethernete ait birşey
> gözükmüyor,

 Kartı lspci çıktısındaki adı ile tanıtmaya çalışmakta fayda var. Başka
bir isimle ethernet/network aygıtı olarak tanımlanmış olabilir.

 lspci  ve "lspci -n" çıktılarını iletebilirseniz PCI ID lerine göre
araştırabiliriz.

> Dlink PCI Ethernetim için Ndiswrapper yöntemini önerirmisiniz.

 Kullanabilirsiniz tabi ki, ancak kartınız için açıkkodlu bir sürücü
varsa onu kullanmanızı tavsiye ederim.