[Pardus-kullanicilari] Actioncube'ü kurarken Beryl'i bozdum :)

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
19 Mar 2007 Pzt 19:04:43 EET

> " libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x5b
> do_wait: drmWaitVBlank returned -1, IRQs don't seem to be working
> correctly. Try running with LIBGL_THROTTLE_REFRESH and
> LIBL_SYNC_REFRESH unset."

 ActionCube kurulumu ile sisteminizdeki temel kütüphaneleri
değiştirecek bir paket gelmiyor. Sorun o oyunu kurarken değil de o
oyunu kurmak için yaptığınız güncellemelerle ilgili olabilir. Örneğin
xorg ile ilgili kütüphaneler güncellendi ise sizin beryl i bu
kütüphaneler için tekrardan derlemeniz ve kurmanız sorununuzu çözebilir.

> hatasını alıyorum. Oyun çok önemli değil bu yüzden oyunu
> kaldırabilirim. Ama asıl merak ettiğim oyun ile hangi bağımlılığın
> kurulduğunu öğrenebilmek? Bu nasıl olur? Bir şekilde pisi kurulum
> LOG'u gibi birşey var mı? Ona göre ordan bakıp o bağımlılık her neyse
> kaldırıyım.

 /var/log/pisi.log dosyası ve /tmp/pisi-kullanıcı dizinlerine
bakabilirsiniz.