[Pardus-kullanicilari] pardus + windows xp

Bulent Dogan skypeturkey at yahoo.co.uk
19 Mar 2007 Pzt 16:29:11 EET

Mesut bey merhaba,
sizin dediklerinizin aynısını yaptım. (Winxp yi hdd den sildim ve
gerektiğinde virtualbox ile pardustan çalıştırıyorum. Bu arada xp
driverleri siz yüklemiyorsunuz virtualbox herşeyi sizin yerinize
hallediyor. Ancak oyun için fazladan ram e ve hızlı bir işlemciye
ihtiyacınız olacak diye düşünüyorum. çünkü xp pardusun ram ve ekran
kartından kullanıyor kendi düşüncem orijinal xp deki verimi
alamayacağınız yönünde). Her 2 sistem de tıkır tıkır çalışıyor. Ancak
oyunu denemedim. Her şey normal xp deki gibi. Saygılarımla.