[Pardus-kullanicilari] Actioncube'ü kurarken Beryl'i bozdum :)

Selim İmre selimimre at gmail.com
19 Mar 2007 Pzt 00:59:30 EET

Merhabalar,

Mesajlarımdan hatırlayacağınız gibi dün yeniden 2007 ve üzerine Felis
güncellemeleirini kurup, gerekli ayarlarımı geri kopyaladım. Son
verisyonu ile Beryl'i kurdum. Hep olmasada arada bi kullanıyorum.
Sorunsuz çalışırken kalktım ActionCube adlı oyunu Pisi deposundan
kurdum. Beraberinde bir bağımlılık daha olduğunu söyledi ama ne olduğunu
bilmiyrum. Bu ikisi kurulduktan sonra Beryl çöktü ve KDE yüklendi. Peki
güzel dedim, açtım kapattım değişmedi. Sonra sonra anladımki oyunun
beraberinde hangi bağımlılık kurulduysa o yapmış olmalı. Konsoldan
çalıştırdığımda;

" libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x5b
do_wait: drmWaitVBlank returned -1, IRQs don't seem to be working correctly.
Try running with LIBGL_THROTTLE_REFRESH and LIBL_SYNC_REFRESH unset."

hatasını alıyorum. Oyun çok önemli değil bu yüzden oyunu kaldırabilirim.
Ama asıl merak ettiğim oyun ile hangi bağımlılığın kurulduğunu
öğrenebilmek? Bu nasıl olur? Bir şekilde pisi kurulum LOG'u gibi birşey
var mı? Ona göre ordan bakıp o bağımlılık her neyse kaldırıyım. Ha bu
halde düzelebilecek birşeyse önerilerinizi ayrıca bekliyorum ;)

Teşekkürler...