[Pardus-kullanicilari] FW: Şimdilik tek bir sorunum kaldı...

Levent TERLEMEZ lterlemez at anadolu.edu.tr
19 Mar 2007 Pzt 10:47:46 EET

-----Original Message-----
From: Levent TERLEMEZ [mailto:lterlemez at anadolu.edu.tr]
Sent: Sunday, March 18, 2007 11:39 PM
To: pardus-kullanicileri-request at uludag.org.tr
Subject: Şimdilik tek bir sorunum kaldı...

Sayın Kullanıcılar,

Şimdiye kadar olan sorunlarımı biri hariç hallettim. Yardımı geçen herkese
teşekkür ederim. Kalan sorunumda şu. Pardus ilk açıldığında şifre ekranında
xorg.conf dosyasındaki ayarlar geçerli olmuyor (zaten şifreyi de kabul
etmiyor, ediyor da masa üstüne düşemiyor).  Ancak makineyi yeniden
başlattığım zaman conf dosyasını okuyor ve şifre ekranını geçerek
ayarladığım
yükleme ekranı değişikliğini de yaparak çalışıyor ve ayarlar düzgün bir
şekilde işliyor. Daha sonra users komutunu kullandığımda aynı kullanıcı
adını
üç kez ardı ardına sıralıyor (sanki üç kullanıcı aynı anda log olmuş gibi)
ama sadece tek bir kez bağlanıyorum. Bunun kullanıcı numaramın 1000 olması
veya bir kaç kullanıcı grubuna dahil olmamdan dolayı olabilir mi (bu arada
kullanıcı şifresi ile root aynı şifreye sahip, bana saçma geliyor ama,
etkisi
olabilir mi)? Değilse sebebi ne olabilir ve nasıl düzeltebilirim?

Saygılarımla,
Levent