[Pardus-kullanicilari] visual basic

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
18 Mar 2007 Paz 21:49:21 EET

18.03.2007 tarihinde levent sari <windforceenergy at gmail.com> yazmış:

> herkese selam
> arkadaşlar geçen gün nette dolaşırken bizim şu microsoftta kullanılan
> visual basic programlama dilinin linux işletim sistemindede kullanıla bilen
> ve microsofttakinin birebir aynısı (kodlama sitemi ve görsel arayüzler) olan
> bir program buldum

 gambas mı bu?

ancak  işin içinden çıkamadım programı rar layıp ekle yolluyorum eger bana
> yardımcı olursanız çok sevinirim

listeye ek gelmez ki...

geçen seferde attım bumaili listeye ancak cevap gelmedi lütfen yardımcı
> olun çünkü sadece visual basic yüzünden bilgisayarıma xp kurmak zorunda
> kalıyorum şimdiden herkese sonsuz teşekkürler

Üzgünüm ancak visual basic kullanacaksanız windows tercih etmek
zorundasınız.
Onun yerine python öğrenseniz?

Sonraki attığınız iletiden de hiçbir şey anlayamadım maalesef :(