[Pardus-kullanicilari] konica-minolta yazıcıyı kuramıyorum

mehmet myigin at gmail.com
18 Mar 2007 Paz 20:01:23 EET

hoca at pardus ~ $ su
Parola:
pardus hoca # pisi -d build
build (bi): PiSi paketlerini inşa et

Kullanım: build  [<pspec.xml> | <kaynakadı>] ...

pspec.xml dosyasının URI'ını verebilirsiniz. PiSi
gerekli tüm dosyaları sizin için indirip paketleri
inşa edecektir.
Yahut, kaynaklar içeren bir depodan indirilmesi için
kaynak paketinin adını verebilirsiniz.

seçenekler:
 --version                   : Program'ın versiyon numarasını göster ve
                               çık
 -h [--help]                 : Bu yardım mesajını göster ve çık

 inşa adımları:
  --fetch                    : Kaynak arşivini indirdikten sonra inşa'yı
                               sonlandır
  --unpack                   : Kaynak arşivini açtıktan, sha1sum kontrolü
                               yaptıktan ve yamaları uyguladıktan sonra
inşa'yı
                               sonlandır
  --setup                    : Yapılandırma adımından sonra inşa'yı
sonlandır
  --build                    : Derleme adımından sonra inşa'yı sonlandır
  --install                  : Kurulum adımından sonra inşa'yı sonlandır
  --package                  : PiSi paketini oluştur

 inşa seçenekleri:
  --ignore-build-no          : İnşa numarasını dikkate alma
  --ignore-dependency        : Bağımlılık bilgilerini dikkate alma
  -O [--output-dir] arg      : Üretilecek paketler için çıktı dizini
  --ignore-action-errors     : ActionsAPI kaynaklı hataları esgeç
  --ignore-safety            : Emniyet mandalını esgeç
  --create-static            : Ar dosyaları içeren bir statik paket yarat
  --no-install               : İnşa bağımlılıklarını kurma, eğer bir inşa
                               bağımlılığı yoksa hatayla çık
  -F [--package-format] arg  : PiSi ikili paket formatları: '1.0', '1.1'
                               (öntanımlı)

 genel seçenekler:
  -D [--destdir] arg         : Pisi komutları için sistem kök dizinini
değiştir
  -y [--yes-all]             : Bütün evet/hayır sorularında evet varsay
  -u [--username] arg
  -p [--password] arg
  -v [--verbose]             : Detaylı çıktı
  -d [--debug]               : Hata ayıklama bilgisini göster
  -N [--no-color]            : PiSi'nin tüm çıktı renklendirmelerini önler

pardus hoca #
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/onur/applications/printing/min12xxw/pspec.xml
bash:
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/onur/applications/printing/min12xxw/pspec.xml:
Böyle bir dosya ya da dizin yok
pardus hoca #
burada kaldı.  buraya kadar bir hata varmı acaba?