[Pardus-kullanicilari] pardus açılmıyor

irfan Demirci seleyyubi at hotmail.com
18 Mar 2007 Paz 19:52:25 EET

pardus2007 sistemimi yeni 2007.1 sistemine güncellerken ati driverin yeniden yüklendiğini gördüm. zaten ondan sonrada sistem bir daha açılmadı. yalı ekranına gelmeden siyah ekranda kalıyorum. ati sürücüsünden olduğunu tahmin ettiğim bu durumu nasıl düzeltebilirim. yeniden kurarsam indirdiğim ve yaptığım bir sürü şey yok olacak.lütfen yardım..
Live.com'u deneyin: çevrimiçi dünyanızı bir araya getirin; haberler, spor, hava durumu ve çok daha fazlası.
http://www.live.com/getstarted