[Pardus-kullanicilari] Datron KXA Kurulum notları ve sorunlar...

Selim İmre selimimre at gmail.com
18 Mar 2007 Paz 18:14:24 EET

Wiki bir kısıma nasıl ek yapabiliriz? Burada yazdıklarımı oraya eklemek
istiyorum ama bir tür html editörü çıktı. Onu nasıl yapacağımı
bilmiorum. Dilerseniz bir tür admini filan varsa ona atayım yazdıklarımı
o yayınlasın???

Yihuuu !!! oldu yahu, Dell'in sayfasında belirttiğiniz linkteki
komutları girdim ve oldu.. Hoş frekansı göremiyorum ama
performans,dinamik ve güç koruma şemaları belirdi işlemci için. Bende
güç koruma şemasında sessiz sessiz çalşıyorum. Oh be...

Teşekkürler...