[Pardus-kullanicilari] Ekran Kartı Problemi, ATI...

LEVENT TERLEMEZ lterlemez at anadolu.edu.tr
18 Mar 2007 Paz 13:10:48 EET

Philip'sin vermiş olduğu değerler ile düzeltince monitör doğru değerleri (gösterebildiği değerlerin tümünü) vermeye başladı. Ekran gerçekten düzgün bir şekilde çalışıyor (aslında vertrefresh 50-160 olmasına rağmen, sonra değiştirdim). Bu seferde bir kaç kez CTRL+ALT+Backspace yapmam gerekiyor. Ondan sonra doğru değerleri alarak şifre ekranını geçebiliyorum (sanırım, ancak xorg.conf'u okuyabiliyor yada başka bir problem var). Aksi durumda şifreyi doğru girmeme rağmen yine şifre ekranına dönüyor.

Kısacası, düzgün çalışıyor ama tekrarlı CTRL+ALT+Backspace ve log olma problemi var. Aşağıdaki monitör için son conf ayarlarım.

Saygılarımla.

Section "Monitor"
    Identifier  "Monitor0"
    VendorName  "Philips"