[Pardus-kullanicilari] murşit

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
18 Mar 2007 Paz 10:30:34 EET

Arkadaşım
Haklısın JRE Pardusla birlikte geliyor fakat hangi versiyonu güncel olan mı
JRE 1.5.0 Update 10 olmadığı için açamadığım site için wine üzeri bu
programı ilgili siteden indirip İMKB veri akışını görüntülüyebiliyorum veya
windowsa geçip görüntülemem mümkün.Birtek suse 10.2 de 1.5.0 update 11 i
bulup kurduktan sonra bağlanabildim.Suse 10.2 ninde her açışta KPowersave
çöküşü sinir ediyor.İyi günler