[Pardus-kullanicilari] Beryl

Fatih Aşıcı fatih.asici at gmail.com
18 Mar 2007 Paz 09:17:52 EET

18 Mar 2007 Paz tarihinde, hadildonmez şunları yazmıştı:
> Merhaba. Sonunda dizüstü bilgisayarıma da Pardus'u
> kurdum. Güncelleyerek 2007.1'e yükselttim. Ayarlarını yaptıktan sonra sıra
> Beryl'e
> geldi. Kurulum hiç sorunsuz olduğu halde, siyah ekran çıktı ve ne
> yaptıysam düzeltemedim. Pencerelerin içi siyah, sadece kenarlıkları
> görünüyor. Masaüstünü döndürebiliyorum. Küpün alt ve üst yüzlerindeki Beryl
> logoları da görünüyor. Hatta kar efektini bile yapabildim. Ama
> masaüstleri simsiyah. xorg.conf dosyasında, forumda önerilenler dışında
> kendi aklıma gelen pek çok değişikliği de denedim. Son olarak tarif
> [...]

xorg.conf dosyasında bir değişiklik yapmanıza gerek yok. Ekran kartı
belleğinizin düşük olmasından kaynaklanıyor olabilir. Beryl manager simgesine
sağ tıkladığınızda çıkan menüden Advanced Beryl Options -> Rendering
platform -> Force AIGLX seçeneğini seçmeyi deneyin. İşe yaramazsa diğer
seçenekleri de deneyebilirsiniz.