[Pardus-kullanicilari] upgrade yapanların kaçırdığı birşey var mı?

selim ok selimok at gmail.com
18 Mar 2007 Paz 01:36:08 EET

17.03.2007 tarihinde Ünal Özüm <sofamor at gmail.com> yazmış:

> Dostum,
> sormak istediğini anlamadım..
> daha açık yazar mısın?
>
> 17.03.2007 tarihinde Mehmet Türkoğlu <mrturkoglu at gmail.com > yazmış:

Benim tek hissetmedigim görsel degisiklik Felis Chaus adli  kedimizin
arkaplan resmi idi. Sisteme gizlice yüklenmis, ama sanirim 2007.1 kuranlarin
ekraninda dogrudan bu cikiyor (emin degilim tabi). Masaüstü ayarlarindan
arka plan resmini degistirebilirsiniz.

Bunun disinda genel olarak sifirdan kurulum yapmak ve güncellemek arasinda
hic bir fark yok (teorik olarak.)

Iyi calismalar,
Selim