[Pardus-kullanicilari] Sınırları zorlamak, ben NEYİ YANLIŞ yaptım?

LEVENT TERLEMEZ lterlemez at anadolu.edu.tr
18 Mar 2007 Paz 00:38:30 EET

Sayın Pardus kullanıcıları,

Gereğinden fazla sabırlı bir insan olmam, beni gerçekten sonuna kadar gitme isteği ile kamçılıyor ama nasıl yapılacağını öğrenmekte gerçekten zor yoldan oluyor, katlanacağız artık.

Bir önceki mesajımda ekranı Pardus wiki'de okuduğum şekilde ayarladımı belirtmiş, 3D desteği no çıktığını iletmiştim. Sonra 1024*768'i 60 Hz. gösterdi. Birden aklıma geldi ve Monitör üreticisinin web sitesinden monitörün tarama aralıklarına bakıp conf dosyasında gerekli değişiklikleri yaptım ve...CTRL+ALT+Backspace...ne oldu şifre ekranı geldi ve doğru olan şifremi kabul edip tekrar şifre ekranına döndü. Dört kez tekrarladım ve yine şifre ekranı, şifre ekranı...

Peki şimdi sorun nedir? Ben nerde yanlış yaptım.

Saygılarımla.