[Pardus-kullanicilari] dilim benim dilim düşüncede benim ?

bilgili bülend bilgili.beyto at gmail.com
18 Mar 2007 Paz 00:22:28 EET

dil konusunda şimdiyekadar söylenilenlerin herbirisinin yerine göre anlam ve
doğruluğu var.ama benim sarf-ı nazar ettiğim lisan-ıecnebi yoksa bundan 100
yıl önce ceddimin kullandığı osmanlıca dili kullanmak benim zoruma değil
bilakis höşuma gidiyor. zaten dilimizi tamamen öztürkçe yapmaya kalksak bir
lügat ,bir sözlük değil bir kaç yaprak kelime bakiye kalır.netice olarak ne
yabancıların bulupda ad verdiğini ni değiştirme sevdasındayım ne de ben den
olan birşeylere yabancı verme arzusundayım.
 nede bazı kimseleri (emeği geçener vs.)tenkid amacındayım

pardus çalışanlarınada  foruma iştirak eenlerede selam ve saygılarımı
sunarım.