[Pardus-kullanicilari] nvidia problemi.. sisteme giremiyorum..

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
17 Mar 2007 Cmt 23:42:16 EET

2007/3/17, Kürşad Candıloğlu <olcaytoalp at gmail.com>:

> Seim bey belirttiğiniz pardusdepo adresinden ordaki adımları izleyerek
> nvidia sürücülerini yükledim ama ctrl+alt+backspace yaptığımda nvidia logosu
> olmadan pc açılıyor,acaba sorun nedir

galiba bana demek istediniz,

sürücüleri kurduktan sonra alt+F2 tuşlayın gelen pencereye konsole yazıp
enterlayın.
açılan siyah konsole penceresine sudo nvidia-xconfig komutunu yazıp
enterlayın,
size şifre soracak bu şifreye kullanıcı şifrenizi girdikten sonra size
xorg.conf dosyasının
düzenlendiği ve yedeğinin alındığına yönelik ingilizce birşeyler yazacak.
ardından ctrl+alt+backspace tuşladığınızda nvidia logosunun görülmesi
gerekir.

kolay gelsin...