[Pardus-kullanicilari] epson cx3650 driver sorunum var...

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
17 Mar 2007 Cmt 20:40:53 EET

> Arkadaşlar Ulusal işletim sistemimiz Pardus kullanmaya, 10 yılı aşkın
> süre Windows kullanımının sonrasında, başladım... Konumum olarak, daha
> çok yeniyim, her türlü yardımınıza ihtiyacım var.
>
> Bu noktada, çok sık kullandığım epson cx3650 cihazımı kullanamıyorum,
> geçtim programından driver ı yükleyemedim bile...

 Bu yazıcı için sürücü yüklemenize gerek yok gibi görünüyor, elimizden
geldiğince sürücüleri paket haline getiriyoruz. Bu yazıcı da gutenprint
isimli yazıcı sürücü pakediyle beraber sürücüsü geliyor.

> not: Pardus 2007 kullanıyorum

 2007.1 e güncelleme yapmanız gerekebilir. En azından gutenprint ve
cups paketlerini kurunca/güncelleyince yazıcınız çalışıyor olmalı.