[Pardus-kullanicilari] 118 mb

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
17 Mar 2007 Cmt 20:43:45 EET

On Sat, 17 Mar 2007 15:52:54 +0200 (EET)
"sacit uğur özsan" <sacitugurozsan at mynet.com> wrote:

> 16 mart gecesi pardus 2007.1 indirdim ve sabah hemen kurdum.
> Kurulumdan sonra güncelemelerde 118 mb lık bir daha güncelleme oldu.
> Bu pardusun artık dvd sinin çıkacağının habercisi mi. Cd ye yetmediği
> için böyle ek güncelleme oldu diye düşünüyorum.

 Sürüm hazırlandıktan sonra CD'ye yetişmeyen kritik hata düzeltmeleri
ve güvenlik güncellemelerini görüyorsunuz. Özellikle güvenlik konusunda
çok sıkı çalışıyoruz (güvenlik ekibimiz İsmail tam bir güvenlik
ninjası :) , bu yüzden güncellemeler de çok sık çıkıyor.