[Pardus-kullanicilari] xorg.conf dosyama bir göz atar mýsýnýz?

Ahmet Özgür Gökalp ozgurgokalp at gmail.com
17 Mar 2007 Cmt 17:43:39 EET

Merhaba. 3d destekli oyunlarım çalışmıyor. glxgears ile dişliler gayet güzel
dönüyor. nvidia dosyalarını kurdum (üçünü de). nvidia-xconfig falan da
yaptım. Başlangıçta nvidia logosu da görünüyor. Fakat oyunları çalıştırmayı
bir türlü beceremiyorum. Bir şeyleri gözden kaçırıyorum herhalde.

Ekte yolladığım xorg.conf ve glxinfo çıktılarına bir göz gezdirir misiniz?
Bir de konsoldan frozen bubble çalıştırdığım zaman da şu çıktıyla
karşılaşıyorum, oyun penceresi açılmıyor :

ozgur at evpardusu ~ $ frozen-bubble
        [[ Frozen-Bubble-2.1.0 ]]

  http://www.frozen-bubble.org/

  Copyright (c) 2000-2006 The Frozen-Bubble Team.

    Artwork: Alexis Younes
             Amaury Amblard-Ladurantie
    Soundtrack: Matthias Le Bidan
    Design & Programming: Guillaume Cottenceau
    Level Editor: Kim and David Joham