[Pardus-kullanicilari] Felis chaus

turgut tutulaylaylom at gmail.com
17 Mar 2007 Cmt 14:38:09 EET

aslında 1 ay önce yanlış hatırlamıyorsam sivas yakınlarında bir yabani kedi
görülmüştü. ama hangi haber kanalında izlediğimi unuttum.
2 sene öncede ş.urfa tarafında bir benekli sırtlan görülmüştü.

geçen yabani hayatımızı neden koruyamıyoruz diye çok hüzünlenmişken;
şöyle bir hayale dalmışım, türkiye de pardus çok tutuluyor ve hatta
yurtdışında bile bir çok kullanıcısı oluyor. bunu gören bizim kediler bizim
bu çabamıza destek vermek istermişcesine saklandıkları yerden çıkıyorlar.
mutlu bir şekilde normal hayata döndüm. pardus a daha bir şevkle sarıldım.

temennim bu çocuksu hayalin gerçekleşmesi. tabi bunun ilk basamağı yabanıl
hayatımıza sahip çıkabilmek..

17 Mar 2007 Cts 14:23 tarihinde, onder uysal şunları yazmıştı:

--
turgut sinan
http://bbmtak.spaces.live.com/