[Pardus-kullanicilari] epson cx3650 driver sorunum var...

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
17 Mar 2007 Cmt 15:33:42 EET

Arkadaşım
Aramıza hoş geldin.Epson printerinizin kablosu porta bağlı ve açtıktan sonra
Pardus->Tasma (Pror.yapılandırma Mz) -> çevre birimleri-> yazıcıları
tıkladıktan sonra açılan tabloda sol üst tarafa yakın ekle-akabinde açılan
tabloda yazıcı sınıfı ata yı tıkladıktan sonra KDE Yazıcı yapılandırma
sihirbazı sayfası açılacak burada yerel yazıcıyı seçip ileri akabinde açılan
tabloda usb bağlantılı yazıcılar kısmında yazıcınızın seri numarasını
göreceksiniz bunu tıklayıp ileri akabinde açılan tabloda Epson daha sonra
stylus cx 3650 seçin ve devam edin kolay gelsin

17.03.2007 tarihinde Halil Sonmez <halil8sonmez at gmail.com> yazmış: