[Pardus-kullanicilari] 2007.1 i bizde kurabilecekmiyiz?

cihan inan cihan253 at gmail.com
17 Mar 2007 Cmt 11:30:37 EET

merhaba ben asus p5b anakart kullanıyorum ve jmicron dan dolayı bu
anakartlara pardus kurulumunda sorun yaşanıyordu. hatta bu durum üzerine bir
adet p5b temin edildiği ve çalışmaların sürdüğü 2007.1 e yetiştirilmeye
çalışıldığı ama olmazsa bu anakartlar için bir iso dosyası verileceği
denilmişti. şuan yayınlanan adreslerden indirirsem sorunsuz kurulum
yapabilirmiyim yoksa ayrı bir .iso verilecekmi diye merak ediyordum. limitli
adsl kullandığım için bu merak ettim. iyi çalışmalar

--
Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr/