[Pardus-kullanicilari] NEDEN?

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
16 Mar 2007 Cum 23:37:51 EET

Merhaba,
Canberk Bey'in dediklerine kısmen de olsa katılıyorum. (Komplo v.s teorileri
dışında). Bence de daha Türkçe ya da bizi ifade eden isimler seçilmeli(ydi).
Örneğin Ubuntu. Adamlar kendi dillerinden ve dağıtımlarının misyonunu kendi
dillerinde ifade eden ne güzel bir isim bulmuşlar. Kendi dillerinde dağıtım
ismi verilmesi ubuntu'yu daha mı az evrensel yapmıştır? İlla ki Anadolu'ya
has bir hayvan adı verilecekse van kedisi de olabilirdi değil mi? Neden
latince?
Naçizene görüşlerim... Pardus geliştiricilerine binlerce kez teşekkür...

16.03.2007 tarihinde serdar soytetir <tulliana at gmail.com> yazmış: