[Pardus-kullanicilari] latince .ingilizce ne bana kendi dilim gerek

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
16 Mar 2007 Cum 23:22:56 EET

İyi güzel yazmışsın da sayın dostum,
kullandığımız aletler, işlemciler,
yazılımlar yani kısacası teknolojinin neredeyse
tamamı yabancı.
Her tarafımızı kaplamış, evimize, cebimize kadar
girmiş Yabancı teknolojiye
yerli ad versen ne olur vermesen ne olur?

biz millet olarak ne zaman bütün ferdleri olarak
ceddimizin kalp ve ruhu ile
bağlı olduğu davayı davamız kabul edip vatan
milletimizi namusdan daha ileri
ve değerli görürsek ve bu amaçla hedefler
belirlersek tabi bu amaçlara
ulaşabilmek için gerekli fiiliyatı yerine
getirirsek o zaman uygar
medeniyetler seviyesi denilen şey topuğumuza bile
yetişmez  tarih buna
şahit.

 ne zaman nemelazım  bana ne  o yapsın  demekten
vazgeçip herkes özü ve
benliğini muhafaza edip çalışırsa. o zaman bizim
ne latinceye ne almancaya
tezelzüle tenezzül etmeyiz. o zaman yaptığımız
ürüne türkçemizden isimler
verebiliriz  yani bu konulara biraz girmek
siyasileşiyor gibi oluyor. ama
bundan 60 yıl öncesi kayseri tayyare fabrikasında
tek kanatlı uçan uçağı
bizim yaptığımızı ve kısa bir süre sonra big
kardeş DBA bize bedava uçaklar
vermeyi nato du falan derken o fabrika kapanıp
mobilya ürettiğini duydum
tüylerim ürperdi.neyse fazla lada siyasi konu yeri
deil burası.

önceki arkadaşlara katılarak daha bizden daha
miilli bir isimler ile
piyasaya sürülmesini temenni ediyorum

KİMİN HİMMETİ MİLLETİ İSE O TEK BAŞINA BİR
MİLLET GİBİDİR. KİMİN HİMMETİ
KENDİ NEFSİ İSE O  İNSAN İSMİNE LAYIK
DEĞİLDİR.

İNŞAALLAH  millet olarak her ferdimiz bir millet
değerinde kendini gösterir
o zaman arşa değer belkibaşım

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta’da