[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.1 Felis chaus torent

Mehmet Türkoğlu mrturkoglu at gmail.com
16 Mar 2007 Cum 22:49:26 EET

Ben de diğer kullanıcılara faydası olsun diye torrenttan indirme yolunu tercih
etmiştim. ares2c yazılımını kurup
"aria2c
ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pardus/kurulan/2007.1/Pardus-Kurulan-2007.1.iso.torrent"
komutuyla indirmeye başladım ve dışarı çıkmıştım. 2-3 saat sonra  Eve
döndüğümde download 2 ile 4 kb arasında gezerken upload bağlantımın elverdiği
son hız olan 16 kb lardaydı. Evde interneti kullanan başka arkadaşlarım da
olduğu için bu onlara olumsuz yansıyordu. Kapatmak zorunda kaldım.