[Pardus-kullanicilari] NEDEN?

Canberk Demirdelen cdemirdelen at gmail.com
16 Mar 2007 Cum 22:27:01 EET

bu guruba uzun zamandır üyeyim ve takip ediyorum. zaman zaman bir şeyler
de yazıyorum. sizler kadar konuya eğilen biri olamasamda ulusal işletim
sistemimize en ama en başından beri destek veriyorum. yakın geçmişte
neden PARDUS neden de başka bir isim değil? bizden değil diyenlerin
karşısına evrensellik adı altında bir çok söylemler ile çıkıldı. Osmanlı
dan bahsedenlere adeta sopa gösterildi. iyi ama şimdi bu son güncel
2007.1 i indirip kurduğumda benimde miğdem bulandı. felis falan.. nedir
bu ya.. biz latin miyiz yoksa latin ceye alıştırılacak evlatlarımız mı
gözetiliyor??''''

ben genel kurmayımızın bile desteklediği bu projede artık latince bir
isim yada X bir şey görmek istemiyorum.. adına pardus denildi ve
kendince sebepler konuldu, kabul ettik. adına gnu evrensel proje
denildi, onuda kabul ettik. iyi de bu evrensellik hep bizim
dışımızdakileri gözetiyor ise bize yararı ne..? benim bildigim
evrensellik adı pardusta olsa anadolu da olsa tüm dünyayı kucaklar.
sadece latinceden türemişleri kucaklamaz..

yoksa;
basında edilen ara kelimeler doğrumu? pardus sayesinde bedevadan
birileri yermi kazandı da kendilerini oraya getirenlere hizmet ediyor.?
yok yok, koskoca asker var ardında.. ülkemde dürüst olduğuna inandığım
sabit bir kuurm. ülkemin temilene sahip çıkan kurum.. olmaz bu sanırım..
ben herhalde komplo teorilerine daldım yine..

her neyse..
ben zoraki olarakta olsa evladıma bu latince isimlerin öğretilmesini
istemiyorum. bana angaje edilmesinide istemiyorum.. ben anadoludan bir
parça olsun istiyorum bu gelişimde..

suse nin anlamını bilen varmı? ya redhat ın? arka sokaklarda gezmiş biri
bunları pekala bilir?

iyi de neden PARDUS??? neden FELIS.. neden IVIR ZIVIR..

ARTIK BİZDEN BİRŞEYLER KOYUN..

ki ulusal olsun.. evrensel istemiyorum.. ulusal istiyorum..

nasireddin hoca ile buyudum. evladım pokemon izliyor..

hadi bana bas bas bağırın şimdi.. ama unutmayın.. ben de bu ülkenin
evladıyım. ve ÜLKEM İÇİN  ÖLÜRÜM..

artık latince görmek istemiyorum..

sevgiler ve saygılar..