[Pardus-kullanicilari] pardus 2007.1

Selim İmre selimimre at gmail.com
16 Mar 2007 Cum 16:07:46 EET

Tamam biraz önce tamamlandı, hatta çekirdek temizliğini de yaptım gayet
güzel oldu :) Teşekkürler...

Not: 2007.1 gibi bir isim  hatta Felis Chaus takma adını alınca açıkçası
başka bir sürüm, tümüyle ayrıca çekilip kurullması gerkeen bir iso
sonucuna varmıştım. Belki bir çekirdek güncellemesi takma ad aldığında
Pisi paket açıkla kısmına bunu yazarsak benim gibi yeni başlayanlara
kolaylık olur...