[Pardus-kullanicilari] xp de 85 hz çalışan bilgisayar pardusta 75 çalışıyor. xorg aşağıda yazılı

selim ok selimok at gmail.com
16 Mar 2007 Cum 16:06:55 EET

16.03.2007 tarihinde Selcuk Ozkutuk <eselcuk at gmail.com> yazmış:

> 58.5 / 73Hz yazıyor. anladığım kadarıyla 75 Hz. çok az titriyormuş gibi
> geliyor. resmi dairenin bilgisayarı önceki monitörüm kötyüydü önemli olan
> pardusta 1024*762 çok zor çalışıyordu kenarlar içeri bombeli yalan o yüzden
> 2 el 19" lg monitör aldım.
> tek istediğim gözlerimin bilgisayar başında bozulmadan pardusta çalışmak.
> 75 yeter diyorsanız teşekkürler

Böyle demiyorum. Hafif titreme bile olsa bunu görmezden gelmeyin, Benim
söylemek istedigim bazen grafik arayüzde belirtilen ekran degerleri gercek
degerler olmayabiliyor.
Iki sey soracagim.
Birincisi Monitör'ünüzü degistirdikten sonra Xorg ayarlarini degistirdiniz
mi? Yoksa eskisi gibi mi biraktiniz? (Eger degistirmediyseniz,
xorg.confdosyasinin yedegini aldiktan sonra silip tekrar baslatin.
Eger ekran
kartiniz icin sonradan ek ayarlar yaptiysaniz bunlari da yapin tabii. )
Ikincisi Monitör'ünüzün marka ve modeli nedir? Eger bunu bilirsek belki
dogru frekans degerlerini bulabiliriz internetten.

Iyi calismalar.
Selim