[Pardus-kullanicilari] wine yazdırma sorunu

Selcuk Ozkutuk eselcuk at gmail.com
16 Mar 2007 Cum 15:35:18 EET

wine ile uzak bir windows bilgisayardaki yazıcıdan çıktı alamıyorum. yazdır
tıklanmış gibi oluyor. ama yazı çıkmıyor. onun dışında pardustan gayet güzel
çıktı alabiliyorum. yabancı forumlar dahil biraz araştırdım 2 şekilde
çözümünden bahsediyor.

1.si wine'ın ayarlarından çözümü; xwindowda wine ayarlarında pek birşey yok
yazdırmayla ilgili 1 ayar yok. konsoldanda wine'da nasıl bir ayar
yapılabilir hiç bilmiyor.
2.si linuxun yazdırma ayarlarından postscript yazıcı ayarla diyor. pardus
yazıcı ayarlarından postscript yazıcı ayarladım. ama yine wine ile
çalıştırdığım  programdan çıktı alamadım. ( pardustan alınıyor) yardım.