[Pardus-kullanicilari] Pardus ve bir İstatistik Yazılımının kurulum problemi...

Levent TERLEMEZ lterlemez at anadolu.edu.tr
16 Mar 2007 Cum 14:38:34 EET

Sayın Pardus Kullanıcıları,

            Pardus ile yaşadığım bazı problemler var ama öncelik bu
problemimde, bilgi sahibi veya daha önce kurup çalıştırmış olan varsa
yardımını rica ediyorum. Uygulama www.r-project.org sitesinde yer alan bir
istatistik uygulamasıdır. Uzun bir e-posta olmasını engellemek için kısa
tutuyorum (biliyorum zahmetli olacak ama). Uygulamayı configure ve make
yapıyorum ama bazı hata mesajları çıkıyor ve (install edilmesine gerek yok
uyarısına ve bin klasöründe yer alan R adlı dosya aracılığı ile
çalıştırabilirsiniz ibare olmasına rağmen) bin klasöründeki R dosyası
aracılığı ile çalıştıramıyorum, daha doğrusu bir türlü çalıştırmayı
başaramadım (biraz Linux tecrübem olmasına rağmen). Şimdiden teşekkür
ederim.

Levent TERLEMEZ

Anadolu Üniversitesi

Fen Fakültesi