[Pardus-kullanicilari] amarok ve print screen

levent sari windforceenergy at gmail.com
16 Mar 2007 Cum 10:19:02 EET

arkadaÅŸlar herkese  selam benim amarokla ilgil bir problemim var
problem şu türkçe karekterler parça listesi kısmında desteklenmiyor garip
gurup yazılar çıkıyor ve bir diger problem ise amarok un kitaplık kısmındaki
parçalar ve parça listesi çok soluk hatta öyle ki okunmuyor bile diye
bilirim ayarlamaya çok ugrastım ama olmadı aslında bu baglamda size ekran
görüntüsü alıp yollamak isterdim ancak print screen tuşuda çalışmıyor eger
bana yardımcı olursanız sevinirim