[Pardus-kullanicilari] bluetooth ile internet paylaşımı

Ferhat Çiçek pardus at sadecebilgi.com
16 Mar 2007 Cum 02:09:56 EET

bluetooth ile net bağlantısı olan pc  den mobile cihazlara (öncelik nokia
cep tel) internet paylaşımı yapmak istiyorum. netten araştırdım, cep
telefonuna gnubox kurup cepte ve pc de çeşitli ayarlar yapılması gerektiği
anlatılmış. bulduğum  dokümanlardaki yazanları  kendi telefonum ve pc
ayarlarıma uygun şekilde uygulamama rağmen bir sonuç alamadım... konu
hakkında bilgisi olan, uygulayıp çalıştıran bir arkadaş var ise uyguladığı
adımları ve dikkat edilmesi gereken ayarları paylaşırsa sevinirim..