[Pardus-kullanicilari] openarena çalıştırdığımda kde kapanıyor

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
15 Mar 2007 Per 21:44:54 EET

ati sürücülerini depodan kurmak yeterli olmuyor maalesef
sürücü kurduktan sonra
aticonfig --initial komutu ile fglrx sürücüsünü yuklemiş oluyorsunuz daha
sonra
update-opengl --get-implementation komutu size bir cıktı verecektir muhtemelen
ati olacak. sonra update-opengl ati komutunu vermeniz gerekiyor.
daha sonra x i yeniden baslatın (ctrl+alt+backspace)
fgl_glxgears komutu ile donen carklar cıkarsa sorun cozulmuş demektir. birde
glxinfo |grep render komutunun cıktısı yes olması gerekiyor.

--
iyi çalışmalar...
Saygılarımla; Recep KIRMIZI