[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesaj, Say 14, Konu 248

selim ok selimok at gmail.com
15 Mar 2007 Per 19:18:34 EET

2007.1 RC'de güncelleme yapmak sorun yaratiyor. Bu listede bir cok kez
konusuldu ancak tekrar edeyim.
RC sürümü resmi depoyu kullaniyor. Resmi depodaki cekirdek ve buna bagli
güncellemeler vs. eski yani RC ile birlikte gelenden daha eski. Bu durumda
güncelleme yaptiginizda ortalik karisiyor.
Bir süreligine bekleyin ve resmi depo yeni cekirdege gecince tekrar
güncelleme yapin. Büyük olasilikla o zaman düzelecektir. Bunun disinda
pardus-2007-test deposunu ekleyebilirsiniz ancak bir süreligine bekleseniz
daha iyi olur. Sunun surasinda birkac gün kaldi sanirim.

Tabi güncelleme sorunu cözmeyebilir. Elle olayi düzeltmek durumunda
kalabilirsiniz bu nedenle 2007.1 sürümünü yada 2007 sürümünü bastan kurmaniz
gerekebilir. (düsük bir ihtimal)

Iyi calismalar.
Selim

15.03.2007 tarihinde efkan YAZICIOÐLU <efkanyazicioglu at hotmail.com> yazmış: