[Pardus-kullanicilari] Merhaba ve HP 1010 Çift taraflı yazma desteği

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
15 Mar 2007 Per 17:19:05 EET

Arkadaşım
Yazıcınızın usb kablosunu irtibatladıktan sonra yazıcınızı açın Pardus
yapılandırma mz->çevrebirimleri->Yazıcılar açılan sayfada yönetici modu ile
parolanızı giriş yapıp tablodaki ekle->Yeni yazıcı ekle açılan tabloda ileri
usb paralel seri bağl. ileri açılan sayfada yazıcınız seri no yazan satırı
seçip ileri akabinde HP ve laser yazıcılar içinde HP Lazer olarak HP 1010 ve
1010 hpijs göreceksisniz hangisi netice verirse onun atamasını deneyerek
sağlayıp bitirin(Tabi bu arada pk.ler arasında hp ve yazıcı
pk.lerininyüklenmiş olduğunu var sayıyorum) kolay gelsin

15.03.2007 tarihinde ahmet tasan <tasanahmet at gmail.com> yazmış: