[Pardus-kullanicilari] Bluetooth

mengucek at gmail.com mengucek at gmail.com
15 Mar 2007 Per 14:18:49 EET

15 Mar 2007 Per 09:34 tarihinde, Emre Göksoy şunları yazmıştı:
> Eğer bu tarz yanıtlar verecekseniz, hiç zahmet etmeyin ve "biz" dediğiniz
> yapıya (ki onu pardus geliştiricileri olarak düşünüyorum) olumsuz
> bakılmasına sebep olmayın lütfen.
> Böyle kırıcı bir cevaba ilk kez rastladım burada. Umarım son olur.
> Saygılarımla...OEG
>
> 2007/3/15, Ali Erdinç Köroğlu <erdinc at pardus.org.tr>:
> Bu nası bir geri bildirimdir, daha kullandığınız cihazın ne olduğunu bize
> düzgün bildiremiyorsunuz, "Codecon" diyorsunuz ve çözüm bekliyorsunuz?

merhaba..
evet.. hiç şüphesiz; seviyeli-özenli-saygılı davranmak gerek..
ama...
lütfen;
dün, bütün gün boyunca "Bluetooth" başlığı altında süren yazışmalara bir bakar
mısınız ?
sanırım 25-30 civarı posta gitti-geldi..

evet, acemiyiz-bilmiyoruz-yabancıyız..
ama biraz çaba gösterip-araştırıp çözümü daha kolaylaştıramaz mıyız..
hala şöyle sorular geliyor: "yazıcım çalışmıyor, ne yapayım"
böyle bir "soru"nun,  sizi rahatsız eden "cevap" kadar yanlış olduğunu
düşünüyorum..
bence, sorarken biraz özen gösterilse.. o "30 Bluetooth" postasının en az
yarısı olmayacaktı..
sadece bu konu değil, birçok konuda sorulmuş-konuşulmuş-çözülmüş meseleler,
tekrar tekrar gündeme geliyor..
neden: -en azından- liste arşivinde arama yapılmıyor ?

ben cevap veren arkadaşlar kadar, soru soran arkadaşların da özen göstermesi
gerektiğine inanıyorum..

hoşça kalın..
--
menguceko