[Pardus-kullanicilari] biliyorum çok soruldu ama

levent sari windforceenergy at gmail.com
15 Mar 2007 Per 11:25:27 EET

herkese selam

biliyorum bu soru çok soruldu ama bendeki sorun farklı

öncelikle problemi anlatayım ve sonra neler oldugunu  şimdi bilgisayarımda 2
tane işletim sistemi yüklü xp ve pardus bilgisyar açılınca

pardus

windows

diye 2 adet açılış ikonu çıkıyor ve eger ben hiç bişeye dokunmaz isem bu
ekrandan tam 9 saniye sonrada otomatik olarak pardus yükleniyor şimdi benim
sıkıntım önce açılıştaki bu xp mi pardus mu kısmıında pardus un ve xp nin o
ekranda görünen adını değiştirmek yani bilgisyar açılınca örneğin şöyle
bişey çıksın istiyorum

genel

özel

ve bu ekrandan sonra genele tıklayınca pardus , özele tıklayınca xp açılsın
ve 9 saniye olan zaman sayacı 15 saniye olsun işte bu bağlamda ben konsoldan
aşagıdaki kodu kullanıyorum

kdesu /kwrite/boot/grub/grub.conf

şifre istiyor şifreyi giriyorum bir süre duruyor ve "kdesu
/kwrite/boot/grub/grub.conf" adlı dizin bulunamadı diyor eger bana yardımcı
olursanız sevinirim lütfen kusuruma bakmayın hatam nedir herşeyden önce onu
bilmek siterim

ÅŸimdiden herkese kolay gelsin