[Pardus-kullanicilari] Fax yazicisi

Ahmet Kamaci ahmet.kamaci at neziroglu.com.tr
15 Mar 2007 Per 09:13:15 EET

Gecenlerde yine ayni konuyla ilgili bir mail atmistim ama aldigim
cevaplarla sorunu tam olarak cozemedim hem konusu madem devam ediyor
yazici ekleme bolumundeki yazici sinif ekleye tikladigimizda acilan
bolumde bir secenek var dikkat ettiniz bilmiyorum seri fax modem
yazicisi bolumu sirketimizde kullanmakta oldugumuz hylafax  server
uzerinden fax gonderebilmek icin mevcut hylafaxclient disinda burdaki
yazici bolumunu  etkinlestirip  fax yazicisini kurmam  gerekiyor
sebebine gelince  rdesktop(uzak masautunden) programiyla terminale
baglanan kullanicilardan bazilari windows tabanli probramlardan fax
gondermek istiyorlar tabiki hylafaxclienti arkaplanda secip calistirip
su belgeyi gonder demeleri mumkun degil bu sebeple clientlarda
serverdaki ipsini vererek fax yazicisi  nasil kurabilirim
yardimlarinizi bekliyorum saygilar .