[Pardus-kullanicilari] konica-minolta yazıcıyı kuramıyorum

mmm yyy myigin at gmail.com
14 Mar 2007 Çar 22:19:38 EET

merhaba. yazıcı eklemede yazıcım port seçiminde ismiyle birlikte görülüyor.
modellerdede konica minolta altında değil ama minolta altında pagepro 1300w
olarak var. (yazıcımın tam marka ve modeli Konica-Minolta PagePro 1300W)
.ileri diyorum. tamam kuruldu diyor ama bir türlü yazdıramadım. bu arada
yazıcının hata ışığı yanıyor. ama windows altında normal çalışıyor. ne
yapmalıyım acaba? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.